Dag 15 - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Nienke Mutters - WaarBenJij.nu Dag 15 - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Nienke Mutters - WaarBenJij.nu

Dag 15

Door: nienkemu

Blijf op de hoogte en volg Nienke

18 Juli 2011 | Spanje, Salamanca

Lunes, dieciocho de julio de dos mil once

DUS. 5 tequilla shots voor 3 euro, dat is de cultuur van Salamanca.
Vandaag ben ik voor ’t eerst naar de school gegaan, Mester. Ik kon meteen instromen in de derde week, zodat het niveau ongeveer gelijk zou zijn als waar ik geëindigd was in Sevilla. Helaas heb ik nu geen les op de school, die 1 minuut van mijn residentie vandaan is, maar in een hotel. Die pijn wordt wel ietwat verzacht door het feit dat het een 5 sterren hotel is met een prachtige lounge/ontvangsthal en een mooie kamer als lokaal. Ik heb nog nooit zulke glimmende wc’s gezien!
Lunch op de residentie schijnt meestal warm te zijn, vandaag stond er een prima paella klaar. Ik moet stiekem bekennen dat het de eerste paella is die ik in deze 2 weken gegeten heb..
Na een volledige-nachtrust-siesta heb ik me ingeschreven voor de tapastour op school.
Ik ben net terug van het rondje tapas door Salamanca. Super lekkere dingen gegeten en heel veel nieuwe mensen leren kennen. We zijn nog even langsgegaan bij Camelot (een discotheek in ridderthema), maar daar was het nog heel rustig. De Amerikaanse meisjes waarmee ik was, wilden liever naar huis. Een beetje nachtrust leek mij ook niet verkeerd, dus vanavond doe ik het even rustig aan. We hebben wel afgesproken woensdag de tapastour op eigen initiatief te herhalen. Nu ga ik lekker slapen!
Buenas noches mi amigos x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salamanca

StudyTravel

Recente Reisverslagen:

01 Augustus 2011

Dag 29

01 Augustus 2011

El fin de la cuarta semana (2)

30 Juli 2011

El fin de la cuarta semana

29 Juli 2011

Dag 26

28 Juli 2011

Dag 25
Nienke

Actief sinds 23 Juni 2011
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 24443

Voorgaande reizen:

05 Juli 2017 - 19 Augustus 2017

Camino de Santiago

03 Juli 2011 - 06 Augustus 2011

StudyTravel

Landen bezocht: