Dag 16 - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Nienke Mutters - WaarBenJij.nu Dag 16 - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Nienke Mutters - WaarBenJij.nu

Dag 16

Door: nienkemu

Blijf op de hoogte en volg Nienke

19 Juli 2011 | Spanje, Salamanca

Martes, diecinueve de julio de dos mil once

Helaas was ik nog steeds moe toen ik wakker werd, maar ik denk dat ik vandaag al een wat mindere zombie ben. Spaans gaat best goed! De eerste dag op school, in een boekenwinkel en een postzegelzaak heb ik gesprekjes gevoerd zonder over te stappen op Engels of gebarentaal. Vandaag had ik de ‘extra’ les op school 1 op 1 met een lerares, we waren in staat een redelijk normaal gesprek te voeren hihi.
Na de lunch ben ik samen met Lynn en Katharina de stad in gegaan. ‘Helaas’ kon ik de aantrekkingskracht van schoenen niet weer staan. Ik moet nog wel even uitvogelen hoe ik ze mee naar huis ga nemen, aangezien mijn koffer in Sevilla al met heeeeeeel veel moeite dicht ging..
Hier in Salamanca is het trouwens een wereld van verschil, als ik uit school kom is het 18 graden, in plaats van 45. Er zijn super veel Nederlanders hier, in tegenstelling tot alleen Josha en haar overgevlogen vrienden in Sevilla. Het lijkt ook een beetje alsof ik midden in een soap beland ben. Van de drie dagen die ik hier nu ben, is er nog geen één zonder complicaties geweest. Mensen die dronken zijn, zoenen met de verkeerde mensen of nodig dingen met elkaar moeten uitpraten.. Lisa vertelde dat ze een meisje slapend op de badkamervloer had gevonden toen zij vanochtend wilde douchen, die ook heel de woonkamer onder had gekotst. Aha.

  • 19 Juli 2011 - 19:16

    Jan En Marijke:

    nou zeg,
    geweldig om weer iets van jouw belevenissen te lezen. Ook wel lekker dat je het wat koeler hebt daar op de badkamervloer haha. Wij hebben hier even wat regen gehad maar nu is het zonnetje al weer terug. Zijn vandaag naar marseille geweest erg leuk. Zitten nu lekker in de lounge koffie te drinken en jouw berichten te lezen.
    Veel plezier verder en gedraag je!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salamanca

StudyTravel

Recente Reisverslagen:

01 Augustus 2011

Dag 29

01 Augustus 2011

El fin de la cuarta semana (2)

30 Juli 2011

El fin de la cuarta semana

29 Juli 2011

Dag 26

28 Juli 2011

Dag 25
Nienke

Actief sinds 23 Juni 2011
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 24457

Voorgaande reizen:

05 Juli 2017 - 19 Augustus 2017

Camino de Santiago

03 Juli 2011 - 06 Augustus 2011

StudyTravel

Landen bezocht: