Dag 29 - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Nienke Mutters - WaarBenJij.nu Dag 29 - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Nienke Mutters - WaarBenJij.nu

Dag 29

Door: nienkemu

Blijf op de hoogte en volg Nienke

01 Augustus 2011 | Spanje, Salamanca

Lunes, primera de agosto de dos mil once

Vandaag is de eerste keer in twee weken Salamanca dat ik op school les heb gehad. Dat betekent: pauze met residentievriendjes, in de pauze kunnen winkelen en slechts 1 minuut naar school te hoeven lopen, zodat ik ook op tijd ben voor de lunch. Een nieuwe jongen in mijn extra-uur-les, Daniel uit de keuken op vakantie, verder gaan we zo veel mogelijk door met ons Salamanca-leventje na natuurlijk het afscheid afgelopen weekend.
Vandaag vind ik alles mooi, niet de beste dag om souvenirs te kopen dus.. Wat wel geweldig was, is dat Scott ons naar een videotheek heeft gesleurd. Dat was lang geleden! Het “papa, ik wil die, die, die, die, die, die en die”gevoel kwam weer naar boven.
Het glas met daarin de dode kakkerlak was trouwens verdwenen toen ik terug kwam van school.. Heb toch een beetje medelijden met de schoonmaakster. Ik denk dat ik als goedmakertje vandaag m’n kamer heeeeelemaal op ga ruimen, zodat ze morgen binnenkomt en denkt dat ik al ben vertrokken, gnagna.
Na het eten ging Daniel ons super sicke ‘magica con cartas’ laten zien, nadat Maria Lynn in ’t Spaans had afgezeken (hihi). Vanavond karaokebar! Denk dat de passie daarvoor in Albufeira toch genoeg is aangewakkerd.
¡Buenas noches corazón!

  • 02 Augustus 2011 - 14:50

    Veerle:

    Ik wil fillumpjes van je mooie optredens!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Salamanca

StudyTravel

Recente Reisverslagen:

01 Augustus 2011

Dag 29

01 Augustus 2011

El fin de la cuarta semana (2)

30 Juli 2011

El fin de la cuarta semana

29 Juli 2011

Dag 26

28 Juli 2011

Dag 25
Nienke

Actief sinds 23 Juni 2011
Verslag gelezen: 363
Totaal aantal bezoekers 24437

Voorgaande reizen:

05 Juli 2017 - 19 Augustus 2017

Camino de Santiago

03 Juli 2011 - 06 Augustus 2011

StudyTravel

Landen bezocht: