Dag 25 - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Nienke Mutters - WaarBenJij.nu Dag 25 - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Nienke Mutters - WaarBenJij.nu

Dag 25

Door: nienkemu

Blijf op de hoogte en volg Nienke

28 Juli 2011 | Spanje, Salamanca

Jueves, veintiocho de julio de dos mil once

Wekker vroeg gezet, snel koffie gepakt en nog de laatste dingetjes doorgelezen. Een beetje zenuwachtig naar school gegaan. Daar hadden we eerst de normale lessen, het extra uur verviel omdat het examen toen afgenomen werd. Het viel wel mee! De werkwoorden heb ik wel een beetje verkloot, maar het zal toch wel genoeg zijn voor een schitterend diploma?
Omdat vandaag de salsales verviel zijn we naar het zwembad gegaan. Daar lekker gezwommen en in slaap gevallen in de zon. Daarna beweerde Alicia het lekkerste churros tentje in Salamanca te kennen, dus we zijn haar vol vertrouwen gevolgd. Na een paar keer verdwaald te zijn, ploften we inderdaad neer om churros te eten. Wat een machtige en vette troep is dat! Toch stiekem ook wel een beetje genoten van de dikke chocoladesubstantie die erbij hoorde..
Vanavond moet natuurlijk gevierd worden dat ik klaar ben met leren, maar de rest is nog moe van de vorige avond.. De wet T-shirt contest was trouwens een verhaal apart. Zuur dat ik dat heb moeten missen! Vanavond gaan we energie sparen voor de laatste avond van Liza, morgen.
¡Hasta luego!