Dag 12 - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Nienke Mutters - WaarBenJij.nu Dag 12 - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Nienke Mutters - WaarBenJij.nu

Dag 12

Door: nienkemu

Blijf op de hoogte en volg Nienke

15 Juli 2011 | Spanje, Sevilla

Viernes, quince de julio de dos mil once

CONJO. Ik werd zielsgelukkig wakker, gisterenavond was weer helemaal top. Maar toen ik op m’n ‘wekker’ keek was het 11 uur. Geen flauw idee hoe het komt dat ik me verslapen heb, maar ik wist wel zeker dat ik én de test én de eerste helft van mijn laatste schooldag in Sevilla gemist had. CONJO.
Als een malle naar school gegaan, gelukkig de tweede helft nog meegekregen, más o menos.
Ik heb zelfs een diploma gekregen waar Manolo nog een boodschap op heeft geschreven. Ik ben er nog niet helemaal uit wat het precies betekent, maar het is zeker weten hartverwarmend!
Verder wil ik vandaag het liefst heel hard huilen en de tijd stilzetten, die steeds sneller lijkt te gaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sevilla

StudyTravel

Recente Reisverslagen:

01 Augustus 2011

Dag 29

01 Augustus 2011

El fin de la cuarta semana (2)

30 Juli 2011

El fin de la cuarta semana

29 Juli 2011

Dag 26

28 Juli 2011

Dag 25
Nienke

Actief sinds 23 Juni 2011
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 24452

Voorgaande reizen:

05 Juli 2017 - 19 Augustus 2017

Camino de Santiago

03 Juli 2011 - 06 Augustus 2011

StudyTravel

Landen bezocht: