Dag 10 - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Nienke Mutters - WaarBenJij.nu Dag 10 - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Nienke Mutters - WaarBenJij.nu

Dag 10

Door: nienkemu

Blijf op de hoogte en volg Nienke

13 Juli 2011 | Spanje, Sevilla

Miércoles, trece de julio de dos mil once

Gisterenavond iets te laat bij de voetbalwedstrijd aangekomen, omdat ik me verslapen had hihi. Na de voetbalwedstrijd blijven hangen en cervezas gedronken. Klein spaans lesje? Un mélon is een meloen en een idioot. Perro salchicha is een teckel (hond). Salchicha is een worst. Ik probeerde nog uit te leggen dat als wij in Nederland Perro salchicha zeggen we eigenlijk conjo de perro bedoelen. Die boodschap kwam niet helemaal over, en hi, ha, hondenlul ging er ook niet in.
Vandaag moesten we vragen bedenken die we aan Antonio Banderas wilden stellen. We gingen ook een liedje (!) van hem luisteren, met een verkeerde songtekst die we dus door te luisteren naar het Spaans moesten verbeteren.
Voor vanavond denk ik dat een avondje rust beter is, aangezien ik morgen geen tijd heb voor een siesta en we ’s avonds weer naar de Corral de Esquivel gaan. Helaas is het nu al redelijk laat en ben ik nog volop Nederlands aan ’t praten..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Sevilla

StudyTravel

Recente Reisverslagen:

01 Augustus 2011

Dag 29

01 Augustus 2011

El fin de la cuarta semana (2)

30 Juli 2011

El fin de la cuarta semana

29 Juli 2011

Dag 26

28 Juli 2011

Dag 25
Nienke

Actief sinds 23 Juni 2011
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 24465

Voorgaande reizen:

05 Juli 2017 - 19 Augustus 2017

Camino de Santiago

03 Juli 2011 - 06 Augustus 2011

StudyTravel

Landen bezocht: