Roi de la route - Reisverslag uit Lacanau, Frankrijk van Nienke Mutters - WaarBenJij.nu Roi de la route - Reisverslag uit Lacanau, Frankrijk van Nienke Mutters - WaarBenJij.nu

Roi de la route

Blijf op de hoogte en volg Nienke

21 Juli 2017 | Frankrijk, Lacanau

Ja want hoewel je als volgwagen wordt bestempeld zie ikzelf mijn status anders. Op deze rustdag beleven de dames niet, en is er dus gedelegeerd. Ja ook de koning maakt wel eens een slippertje. Dit keer met wat extra kilometers als gevolg. Dat was dus gisteren. Tête en arrière kwamen nog redelijk fris aan, zie de foto, en werden natuurlijk in de watten gelegd. Ach zo'n rustdag moet je ook verdienen niewaar? Heb zelf ook een rustdag, er hoeft niets opgebouwd of afgebroken te worden. Zo'n huisje heeft toch ook wel iets. Er wordt gewassen, geschoren en gerust en strakjes gaan we aan het strand kijken. Eigenlijk is het prima fietsweer met een graad of 22 en een zacht briesje. Maar ja de boodschapjes toch maar met de auto. Voor morgen heeft de Roi een korte etappe gepland. Dan wordt het weer koken op de camping. Daarvoor heb ik vandaag weer een gasje ingeslagen. Kortom het wordt weer hard werken 'avec la pituite devant les yeux'.

• 22 Juli 2017 - 19:22

Patricia:

Lerende van het kijken naar de Tour kom ik tot de conclusie dat Jan de ploegleider is die ervoor zorgt dat zijn fietsers gewoon kunnen ( en moeten ) fietsen, al dan niet met een tactisch plan.