Dag 18 - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Nienke Mutters - WaarBenJij.nu Dag 18 - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Nienke Mutters - WaarBenJij.nu

Dag 18

Door: nienkemu

Blijf op de hoogte en volg Nienke

21 Juli 2011 | Spanje, Salamanca

Jueves, veintiuno de julio de dos mil once

Lynn kon het vandaag niet opbrengen om naar school te gaan. Kennelijk was er gisterenavond iets niet helemaal goed gegaan. Het was wel hilarisch om haar de dingen van de vorige avond te vertellen en haar hoofd van verwarring, gevolgd door bedenkelijkheid en herkenning tot aan lachengierenbrullen te zien gaan. Prima avondje!
Vandaag was school wel een zware boel. Kon niet wachten tot ik aan mijn middagslaapje mocht. Ik geloof ook dat ik nog nooit zo lang geslapen heb. Vanaf vandaag heb ik ook besloten niet meer met de lift te gaan. Het enige wat ik hier doe is 8 minuten naar school lopen, 3 minuten naar het centrum, twee keer per dag slapen én twee keer per dag warm eten. Ik voel me tonnetjerond.
Vanavond gaan we weer naar de 6th floor om bij Liza ons eigen fiesta te houden.