Dag 17 - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Nienke Mutters - WaarBenJij.nu Dag 17 - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van Nienke Mutters - WaarBenJij.nu

Dag 17

Door: nienkemu

Blijf op de hoogte en volg Nienke

20 Juli 2011 | Spanje, Salamanca

Miércoles, veinte de julio de dos mil once

Het positieve gevoel van mijn groeiende Spaans bleef helaas niet lang. Toen ik iemand vroeg uit welke stad hij kwam en hij antwoordde met zijn leeftijd en toen ik vroeg hoe hij heette zei hij: wie? Kennelijk had ik gevraagd: hoe heet hij/zij/het?
Gisterenavond was geweldig. Liza was ’s middags naar het ziekenhuis gegaan omdat ze een infectie onder haar voet had. Voet opengesneden en verband, pleisters, pijnstillers en antibiotica meegekregen. We gingen dus niet uit, maar bij haar op de kamer zitten. De buurjongens dachten dat we allemaal haar “medicijnen” ingenomen hadden omdat we zo doorgedraaid, verschrikkelijk aan het lachen waren. Zij weten zeker niet dat lachen het beste medicijn is..
Vanavond gaan we wel de stad in, kijken of Liza & antibiotica & uitgaan een goede combinatie is.