Dag 11 - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Nienke Mutters - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Sevilla, Spanje van Nienke Mutters - WaarBenJij.nu

Dag 11

Door: nienkemu

Blijf op de hoogte en volg Nienke

14 Juli 2011 | Spanje, Sevilla

Jueves, catorce de Julio de dos mil once

Manolo is een beetje een bijzondere leraar, ik denk dat hij ons een grotere woordenschat heeft aangeleerd dan de gemiddelde Spanjaard heeft op het gebied van la comida. Zijn hobby’s waren dan ook comer y dormir. Vanochtend heeft hij ons met behulp van de Simpsons familierelaties in het Spaans uitgelegd. Meest opvallende woord van vandaag? Pato Donald.
Michèle en ik hadden ons ingeschreven voor de kayak-tocht van vandaag. Om de Zwitserse punctualidad tevreden te stellen spraken we ruim van te voren af. We zaten al meer dan een half uur op de Plaza das Armas, toen er nog steeds geen mensen van school waren. Achteraf bleek dat iedereen aan de andere kant op ons stond te wachten, heb ik uiteindelijk toch nog mijn te-laat-kom-zin gekregen hihi. Kayakken was geweldig! De eerste keer in Sevilla dat ik het NIET bloedheet had. Wat wel iets minder was dat Javier en de kayakinstructeur ons ‘begeleidden’ met een speedboot en een emmer die ze steeds door de rio haalden om ons zeik-, maar dan ook zeiknat te maken. Verder heeft Michèle iets meer gepeddeld dan ik, maar samen zijn we wel als eerste geëindigd :D.
Toen ik nog steeds druipend terugkwam in het appartement heb ik voor het eerst echt lang met Jeremy en Alicia gekletst. Nu ben ik me aan het haasten om nog een soort van op tijd op de ‘beestenmarkt’ te zijn.
Hasta luego!